noozdahkado

ساخت وبلاگ

مدیریت اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی گفت: صنعت کفش جز صنایع اشتغالزا می‌باشد و با۳۰ میلیون می‌توان یک شغل ایجاد کرد باید حمایت بیشتری ازصنعت کفش صورت بگیرد . 
به گزارش اینترنت تارنما جامعه صنعت کفش ایران-رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کفش ماشینی در مسئله گنجایش های سرمایه گذاری در بخش صنعت کفش گفت: تنوعی که در اجزای کفش وجود داراست هر کدام می تواند دستمایه منش اندازی کسب وکاری باشد، زیره کفش، بدنه کفش و…هر کدام تولیدی ویژه خود را دارد . 

اژدرکش ادامه داد: این‌که کفش برای چه به کار گیری ای باشد و چه جنسی در زیره یا بدنه آن استفاده شود هم می تواند زمینه های زیادی را برای سرمایه گذاری مهیا کند . 
مدیر اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی گفت: درمواد اول بایستی به بازرگانی مال ارزش داده شود مواد اول می بایست ارزان ،در دسترس و متنوع در اختیار تولید کننده قرار بگیرد هر آنچه که مسئله نیاز ساخت کننده می‌باشد می بایست با قیمت روز در اختیارش قرار بگیرد تا بتواند فرآورده آخرین خوب و ایده ال را ارائه دهد . 
به گزارش وب وب سایت جامعه صنعت کفش کشور ایران – اژدرکش با بیان این که همین سال سال اقتصاد مقاومتی اسم گذاری شده هست گفت: سیاست های نظام هم برای حمایت از تولید داخلی و تقویت اقتصاد مقاومتی پیش می رود ما نیز بایستی در محصولات داخلی این سیاست ها راعملی کنیم . 

 
 
 

وی ادامه بخشید : ما ایرانی ها اصولا در فرهنگ خویش ساخت کننده قادر نیستیم ما بازرگانان حاذق هستیم در ارتفاع سالیان مورخ همیشه بخشید و ستد در کشور‌ایران قدرتمند بوده می باشد و متاسفانه ما تولید کنندگان را به تیتر اشخاص موفقی در تراز جامعه نمی شناسند . 
اژدرکش با بیان این‌که مواد اولیه امروز تحت ترین بها افزوده را دردنیا دارااست گفت: این‌که ما بیاییم یک ورق آهن تولید کنیم یا یک ماده اولیه در صنعت ، به طبع با قیمت های جهانی طبق گزارش معاونت نساجی در وزارت صنعت و معدن وتجارت ذیل ترین بها افزوده در صنایع ما به مواد اولیه تعلق می گیرد . 
رئیس اتحادیه کفش های ماشینی و لاستیکی ادامه داد: پس سرمایه گذاری بیش از مقدار در صرف قسمت مواد نخستین کردن در ما در کشوری که در حالا بسط میباشد فعالیت خیلی صحت نیست بلکه ما باید در مواد محصول آخری خود که بیشینه و کمینه دما بها افزوده را دارد تمرکز کنیم . 

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 197 تاريخ : سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 2:18

كادو چی بخرم

اصفهان، مهد نقوش سنتی، گل‌های شاه‌عباسی و معماری دیدنی مساجد، دستِ استاد را برای الهام به دست آوردن از داشته‌های هنر این استان گشوده نهاده می باشد . اکنون در بین طرح‌هایی که روی اثر ها میرفخررجایی نقش بسته، دنباله‌ای از نگارگری و معماری به یادماندنی اصفهان دیده میگردد . وی رخِ یک عدد از اثرها تولیدشده را نشان می‌دهد و می‌گوید: «این طرح را با الهام از گنبد روضه خوان لطف‌الله اجرا کرده‌ایم . اجرای این طرح‌ها تماما با دست انجام می شود و مددجوهای زندان اصفهان چندین قالب برش در اختیار دارا هستند . قالب‌ها را داغ میکنند و طرح موردنظر را با آن قالب میزنند . بعد به نوبت، بخش‌های گوناگون طرح را سوار کرده و چسب می زنند . روی برخی از آثار، آینه‌کاری‌های ریز نیز اجرا شده» . این یکی، کاری می‌باشد که میرفخر رجایی با ایستادن کنار دست یک هنرمند آینه‌فروش در اصفهان یاد گرفته و بعد با خرید یک استکان آینه و یک «الماس شاخی» برش روی آینه را آزمون کرده است . او می‌گوید: «بعد از دو‌مین کارایی برای برش آینه، پیروز به انجام این عمل شدم و در بخش‌هایی از اثر تولیدشده، از تکه‌های آینه هم به کارگیری کردم . اما برای ایجاد محصولات تولیدشده با هنر معرق‌چرم، حیث مشتری و کاربردی بودن محصول در مرتبه نخستین اهمیت قرار دارد» . 

هدیه مورد علاقه خانم ها

هنوز 
در اولِ راه هستم از روزهای آغازین فعالیت با چرم توسط استاد، می بایست چهل‌و تعدادی سال قبلی باشد . او درحال حاضر در میانه ۵۳سالگی از احساس خوشی که بابت آغاز این راه و روش دارد می‌گوید؛ احساساتی که همچنان به نقطه استارت چرم‌دوزی دستی وصل است و این تصور را در خیال میرفخررجایی رنگ میبخشد که هنوز در اولِ راه و روش می باشد . به گفته خودش آرزویش این می‌باشد که هنر معرق‌چرم آنگاه از او متوقف نشود . این فعالیت حالا خوش و روحیه نیکی برای وی و هنرجویانش در درون و خارج زندان رقم زده هست . روی این موضوع تأکید می نماید و ادامه می‌دهد: « به هیچ عنوان بیکاری معنی ندارد، چرا که خیلی کارها می‌توان انجام داد» . بعد به گفته‌های رئیس زندان استان اصفهان اشاره می نماید و می‌گوید: «ما با راه‌اندازی کارگاه چرم و چوب در اصفهان، می‌توانیم برای اکثر زمان ها مردم این استان شغل تولید کنیم . در حالا حاضر سبک فعالیت ما در یک کارگاه کفش‌دوزی نیز موضوع استقبال قرار گرفته و قرار می باشد به‌صورت کاربردی در آن کارگاه استعمال شود . هم اکنون می‌توان به تولید آثار امروزی با چرم هم فکر کرد و با استفاده از هنرِ معرق‌چرم محصولاتی را تولید کرد که برای معاش امروز کاربردی‌تر باشند» . 

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 1:29

یحیی آل اسحاق،رییس اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق، در گفتگو با ارتباط ها عمومی و امور میان الملل تیم صنعتی ملی با ابلاغ این‌که داشتن نام ملی، اقتضائات فراوانی دارد، گفت: برای ملی بودن می بایست شناخت جامعی از نیازهای ملی داشت؛ باید مراد های ملت را کارشناسی کرد و مطابق با آن برنامه و جنس ارائه داد، یک مارک ملی باید مقررات و رابطه ها داخلی و خارجی بازار را بشناسد، علم بازاریابی را به صورت مدرن به منصه ظهور برساند و استانداردهای ضروری را در سطح اسم یک ملت دارا باشد . 

مدیریت قبل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با ابلاغ این که هم اکنون در موقعیت ویژه اقتصادی قرار داریم، گفت: معدودی از برندها و صنایع ما روز جاری از نظر میزان تولید و همچنین ایجاد تکنولژی در سطح ملی قرار دارا هستند و لازمات راه و روش ملی را در آنان می بضاعت یافت . 

او در ادامه گفت: کفش ملی هم با مدیریت گذشته ای که آن را در حد عهدوپیمان عتیق نگه داشته بود نیازمند یک تغییر و تحول وضعیت کلیدی هست تا به جایگاهی که در حد اسم ملی می‌باشد بازگردانده شود . 

آل اسحاق با تاکید بر لزوم حضورمدیریت آتی نگر برای گسترش یک مارک ملی گفت: با مدیریتی در تراز ملی می بضاعت و توان کفش ملی را مجدد بازگرداند . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 198 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 16:13

مدیر عامل تیم صنعتی ملی با یاد آوری اینکه کفش ملی تا آبان سال گذشته، حدود ۱۳۶ محاسبه برگشتی در دست بستانکاران داشت، گفت: هرچند با گونه کالاهایی که برخی از تامین کنندگان در اختیار کفش ملی قرار داده بودند، برخی از آنالیز ها را واجد شرایط پرداخت نمی دانستیم البته خویش را نسبت به انجام تعهدات ملزم می دانستیم تا پس از جلب اعتماد و رضایت تامین کنندگان در فضای آرامتری درباره شرایط تحویل و طرز توزیع کالا به دعوا بنشینیم . 
شالباف تاکید کرد: با افتخار اعلام می کنیم که دیگر کفش ملی چه بسا یک فقره نظارت برگشتی دست تامین کنندگان ندارد، ضمن آنکه برای در دست گرفتن ورود و خروج نقدینگی جلوی صدور هر نوع چک تازه را هم گرفتیم . 

تشکیل 
کمیسیون معاملات برای اولیه بار شالباف 
با ابلاغ اینکه کفش ملی به شدت به کالاهای به روز، زیبا و با کیفیت نیاز دارد، گفت: قرار نمی‌باشد که انتخاب این کالاها به عهده یک یا این که دو نفر باشد، بلکه کارگروهی ۱۵ نفره تشکیل شده می باشد که هر کدام از اعضای آن به طور متساوی یک رای دارا هستند و در غایت لحاظ این کمیسیون می‌باشد که مشخص و معلوم می کند کفشی شایستگی ورود به سیستم فروشگاهی ما را دارد یا این که خیر! وی در این باره توضیح داد: این کمیسیون ۱۵ نفره که شخص مخلوق نیز با حق رایی هم اندازه دیگران در آن حضور دارم کالاهای پیشنهادی به کفش ملی را از حیث به روز بودن، کیفیت و ارزش منطقی موضوع تحلیل قرار می دهند و رای اکثیرت ملاک تایید یا این که رد یک مال خواهد بود . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 4:33

باخرد گفت: فقط ۱۳ واحد از این تعداد توانسته اند نمایندگی برند مربوطه را اخذ کرده و کار خود را ادامه دهند و مابقی توده آوری شده و یا این که تابلوی خویش را تغییر و تحول داده و تیتر مارک را از آن حذف کرده اند . 
او افزود: تطهیر این برندهای تقلبی و قاچاق با جمع آوری سه هزار و ۳۰۰ ثوب پوشاک از آنان مدیریت شد . 
وی اظهار کرد: این اقدام استان در حوزه برندها سبب ساز به صدور بخشنامه ای در مرحله مرزو بوم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به تیتر روش طومار طریق صدور سند فعالیت نمایندگان و شعب کمپانی های فرنگی عرضه کننده پوشاک در کشور ایران را با ۱۸ ماده و سه تبصره شد . 
وی ماده سه این بخشنامه را سلطان بیت آن دانست و گفت: شرکت های فرنگی که در جمهوری اسلامی ایران شعبه و نمایندگی دائر می کنند می بایست در اتاق صنفها جمهوری اسلامی ایران تصویب شده و در ۲ سال اولیه ۲۰ درصد ارزش وارد شده خود را در باطن تولید نمایند و ۲ سال پس از آن نیز از این ۲۰ درصد دست کم ۵۰ درصد را صادر نمایند . 

*ایجاد 
برندهای معتبر برای کاهش شانس مردم به کالاهای فرنگی تقلبی با برندهای نامعتبر مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی هم با بیان اینکه نزاع با قاچاق در چند سال اخیر ترقی خیر داشته، افزود: دولت اقدامات موثری در برخوردهای سلبی و ارتقا هزینه های قاچاق و مسدود کردن مسیرها و استفاده از امکانات در این مورد انجام داده می باشد . 
علی رسولیان افزود: منزلت های عرضه سوخت در مرزها تولید کرده ایم تا سوخت موضوع نیاز کامیون های عبوری با ارزش تعادلی تامین شود که خود کاهش چشمگیری در حوزه قاچاق در پی داشته است . 
او ادامه داد: در این فی مابین تهیدست ارتقای شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری ها در مرز به مراد ساخت اشتغال برای مرزنشینان هستیم . 
وی عنوان کرد: شرایط سرمایه گذاری در مرزهای استان دشوار است و در این در میان گسترش مبادله قانونمند جنس میان مرزنشینان با مجاور ها به این امر امداد می کند . 
وی اظهار کرد: هم اکنون بایستی در کنار شدت بخشیدن به برخوردهایی که با قاچاق می شود، باید هزینه های ایجاد را نیز کاهش دهیم . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 0:58

به گزارش خبرنگار وب سایت صنعت کفش، نخستین فستیوال کفش شهر اصفهان با حضور جمعی از اعضای اتحادیه کفاشان اصفهان (اعم از تولیدکنندگان و تجار کفش) در محل مجتمع تجاری نقش عالم و در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه روان برگزار شد . 
زاهدی ریاست اتحادیه کفاشان اصفهان در این باره اظهار داشت: این جشنوراه فصتی میباشد تا تولیدکنندگان و فروشندگان کفش اصفهان در یک نقطه محلی عده شوند تا بتوانند معاملات تجاری خویش را بهبود ببخشند . زاهدی همچنین افزود: نگاه ما به رویدادهای ملی مثل نمایشگاه‌ها، همان مذاکره همبستگی و همدلی و حمایت از برگزاری کار کشته نمایشگاه‌های دارای اهمیت در مملکت میباشد و به جشنوراه‌ها فقط با شیوه استانی نگاه می‌کنیم . 
ریاست اتحادیه کفاشان اصفهان همینطور در ادامه گفت: سازه داریم تا زمان دوم این جشنوراه در ماه‌های انتهایی سال برگزار کنیم تا باعث رونق فروش شبکه های اجتماعی عبد کفش در استان شود . همینطور با دقت به برگزاری اولین زمان در روزهای روان باید از تجربه بدست آمده استعمال کنیم تا در شبکه های مردمی عید جشنواره پربارتری داشته باشیم . 
تصاویر این فستیوال در لینک زیر قابل رویت می باشد . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 13 آبان 1397 ساعت: 18:58

مدیریت اتاق صنف‌ها همدان اظهار کرد: به منظور شناساندن تولید ها و مصنوعات چرمی استان همدان، فعالان این صنعت در نمایشگاه های متفاوت در نقاط متعدد کشور حضور یافتند . 
گازرانی ابلاغ کرد: برای معرفی صنعت چرم همدان توصیه می شود روزی را به نام این صنعت نامگذاری یا می‌دانی در شهر همدان با این تیتر نامگذاری شود . 
او گفت: صنعت چرم با دقت به ارزی آوری بالا می تواند سهم مهمی در تولید اشتغال و کاهش نرخ بیکاری داشته باشد . 
او افزود: یکی از ملزمات احیای این صنعت مرمت امکانات و به کارگیری از دستگاه های امروزی هست که توقع می رود خزانه ها با پرداخت وام ها کارمزد پائین برای احیای صنعت چرم همدان پیشگام شوند . 
مدیریت اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان تاکید کرد: با ارئه وام ها ۵۰۰ میلیون ریالی برای تجهیز و رویه اندازی یک کارگاه تولید مصنوعات چرمی می بضاعت و توان برای ۱۰ نفر زمان شغلی ایجاد کرد . 
گازرانی بیان کرد: درآمد و ارزآوری صنعت چرم بیش از نفت و طلا جواهرات می باشد و با اعتنا به انگیزه گذاری های دولت مبنی بر توسعه و گسترش صادرات غیرنفتی، بایستی از چنین صنایعی حمایت کرد . 
به 
گزارش ایرنا، یک هزار واحد تولیدی کیف، کفش و چرم در همدان فعال میباشد که ۶ هزار ۷۰۰ نفر در این واحدها درگیر به کار می‌باشند

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 218 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 18:07

علی لشگری در گفت‌وگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری دانش جو در رابطه فرآوری چرم در کشور گفت: تبریز، تهران و شهر مشهد وسیع ترین قطب‌های چرم‌سازی جمهوری اسلامی ایران هستند، اما متأسفانه زمانه خوشی ندارند و با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت تولید می نمایند . در سال‌های اخیر موازنه بهم ریخته و ماده اولیه فرآوری چرم یعنی پوست حیوانات به ترکیه می‌رود و چرم وارد میهن می شود . 
دبیر کل جامعه صنعت کفش کشور‌ایران افزود: فرآوری چرم بها افزوده داراست که متأسفانه در این موضوع به جای گسترش، تعدیل نیرو و کاهش ظرفیت تولید را در کارخانه‌های چرم‌سازی‌شاهد بوده‌ایم . در این تبادل پوست و چرم، قابلیت ورود چرم بی‌کیفیت به مرزوبوم بالاست . 

کفش 
اهل ایران ذیل ۳ دلار، ایتالیایی ۴۶ دلار!/ لشگری در رابطه قیمت تبادل کفش در بازارهای جهانی گفت: میانگین ارزش گونه های کفش صادراتی در سال ۲۰۱۵ در دنیا، ۸ / ۸ دلار در هر زوج بوده میباشد . بها صادرات کفش چینی حدود ۵، پاکستانی ۵ / ۹ و ایتالیایی ۴۶ دلار در هر زوج میباشد . سهم بها صادرات کفش چرمی به بها کل صادرات کفش عالم ۳۹ % است، البته سهم تعداد کفش‌های صادراتی چرمی به تعداد کفش تولیدی جهان ۱۵ درصد است؛ بدین ترتیب قیمت افزوده در صادرات کفش چرمی هست . 

او افزود: تولید کفش چرمی قیمت افزوده بیشتری دارد و به طور نمونه ایتالیا تولیدکننده کفش مرغوب چرمی می باشد و کشور ایران هم پتانسیل ساخت با همان کیفیت و با ارزش پایین‌تر را دارااست و با وجود پتانسیل بالای ساخت چرم در کشور، از آن غافلیم . 

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کشور‌ایران با اشاره به وضعیت صادرات کفش در سال‌های ۹۱ تا ۹۵ گفت: میانگین صادرات اشکال کفش در این مدت هنگامی حدود ۴۰ میلیون زوج و بها صادرات کفش اهل ایران تحت ۳ دلار بوده و متوسط ارزش صادرات کفش در این مدت، ۱۱۲ میلیون دلار بوده می‌باشد . سال ۹۵ ارزش صادرات کفش ایرانی به ۹۸ میلیون دلار کاهش یافت . بیشترین سهم صادرات کفش اهل ایران (حدود ۸۵ %) به عراق، افغانستان و آذربایجان اختصاص داراست . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 232 تاريخ : سه شنبه 8 آبان 1397 ساعت: 0:08

یک تیم استارتاپی اهل ایران پیروز شد با حذف ماده کروم از پساب کارخانجات چرم به نگهداری محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب کارخانجات یاری کنند . 

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از دغدغه های زیست محیطی کشورها ورود کروم به سفره های آب زیرزمینی به ادله اثرات مخرب آن هست . ورود کروم به سفره غذایی شهروندان و یا این که چه بسا تماس فیزیکی با آن، سبب ساز به ارتقا احتمال ابتلا به سرطان می شود . 

لذا در کشورهای پیشرفته صنایع دارای ارتباط با کروم و مشتقات آن کنترل می شوند تا این ماده از شیوه پساب وارد محیط زیست نشود . یک عدد از مهمترین کابردهای کروم و مشتقات آن استعمال در صنایع ساخت چرم میباشد . 

مرزو بوم ما ایران، در کنار کشورهایی نظیر ایتالیا، ترکیه، هند، پاکستان و چین، یک عدد از بزرگترین ایجاد کنندگان چرم در نیا محسوب می شود . البته تا به امروز راهکاری برای جداسازی کروم از پساب این صنعت های که عملی باشد سفارش نشده و یا این که در چهره وجود راهکار، به عامل بالا بودن هزینه آن و عدم وجود توجیه اقتصادی، زمینه استقبال کارخانجات قرار نگرفته است .به طور معمول، پساب با منش ته نشینی تصفیه جزئی می شود . 

در برخی مورد ها هم پساب دربردارنده کروم در حوضچه های بتنی توده آوری گردیده و بعد از تبخیر گوشه ای از آن با لایه ای دیگر از بتن، پوشانده می شود که قاعدتاً هزینه های متعددی را به واحد اجبار می کند و در دراز مدت بر اثر ایجاد رخنه‌ در لایه های بتنی زیرین، کروم وارد سفره های آب زیرزمینی می شود . در بعضا از شهرها، پساب این صنعت های به رودخانه های نزدیک ریخته شده و یا در کویر های محیط رها می شوند . 

در همین راستا یک تیم استارتاپی متکشل از فارغ التحصیلان دانشگاههای دانش و صنعت و فردوسی شهر مشهد با انگیزه «بازیابی کروم توسط جاذب فتوکالیستی از پساب کارخانه های تولید چرم» تشکیل شدند تا ایراد وجود کروم در صنایع چرم سازی برطرف شود . این استارتاپ بعد از آن از یک سری رقابت دربین تعدادی استارتاپ حائز مرتبه شده و درحال حاضر توانسته طرح خویش را به تراز اجرایی برساند . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 1:51

لشکری همینطور به نقش تعاونی‌ها در اقتصاد اشاره کرد و افزود: قرار بود سهم تعاونی در اقتصاد مرزوبوم حدود بیست و پنج درصد باشد که عملا این سهم محقق نشده می باشد و این موضوع نشان از آن دارد که از ظرفیت‌های بخش تعاونی به فعلیت نرسیده است و پتانسیل کاری متعددی در این موضوع وجود دارااست که لازمه برد در آن نیز انضباط، انضباط و انضباط هست . 
در ادامه علی محققی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جامعه صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران راجع به حمایت از تعاونی گفت: خوشبختانه یکی از مسائلی که در جلسه اخیر هیئت مدیره جامعه مطرح شد، مسئله پایلوت قراردادن طرح توسعه تعاونی بعنوان یک عدد از سه طرح جهت ارائه به وزارت عمل برای به کار گیری از ظرفیت‌های طرح تکاپو بود و خود این موضوع برای اعضای تعاونی موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه میباشد . 
در این جلسه محمد امین قلم‌بر، اجراکننده طرح پاداش ملی زنجیره صنعت کیف، کفش، چرم و صنعت های وابسته نیز گزارشی را از فرآیند اجرایی این پروژه ارائه نمود و از تولیدکنندگان عضو تعاونی هم دعوت کرد تا در این اتفاق افتاد ملی حضور داشته باشند . 
در پایان این گردهمایی مقرر شد دو قضیه ارائه گردش فعالیت تعاونی به کارگروه سوق دهی صنعت کفش جمهوری اسلامی ایران و تنظیم گزارش موقعیت مو جود و ایده‌آل تعاونی جهت ارائه به مجری طرح تکاپوی استان تهران تهیه و تنظیم و از نحوه جامعه صنعت کفش کشور ایران در اختیار مراجع مربوطه قرار گیرد . 

كادو چی بخرم

هدیه مورد علاقه خانم ها

خرید هدیه خاص

noozdahkado...
ما را در سایت noozdahkado دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : charmsara noozdahkado بازدید : 446 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 12:25